Tuesday, August 9, 2016

Day 4,5,6 Λιμνιωνας Εύβοιας!

Τις προηγούμενες μέρες επισκέφτηκα ένα μέρος που δεν έχω ξαναπάει.  Είναι πολύ κοντά στην Αθήνα σχεδόν δυόμισι ώρες με το αυτοκίνητο αλλά νιώθεις σαν να έχεις φύγει πολύ μακριά. Είναι κυριολεκτικά εκεί που τελειώνει ο δρόμος αφού φτάνοντας στον Λιμνιωνα σταματάει η άσφαλτος και συνεχίζει ένας αναφορικός χωματοδρομος. Δεν είναι ιδιαίτερα τουριστικό μέρος και πρέπει να πας καλά προετοιμασμενος αφού δεν υπάρχει κοντά ούτε μίνι μάρκετ. Ομως η απίστευτη θεα και τα γαλάζια νερά σε αποζημιωνουν!  Επίσης είναι ο παράδεισος του ελεύθερου κάμπινγκ! Στην φαρδιά παραλία του Λιμνιώνα είναι στημένες δεκάδες σκηνές!
Πέρασα πάρα πολύ ωραία και χαλαρωτικα! Το high time της εκδρομής ήταν το μπάνιο σε μια απόμερη παραλία  (ακτή νομίζω την λένε οι ντόπιοι)  που αν και έχει μια δύσκολη κατάβαση για να φτάσεις εκεί αξίζει πραγματικά τον κόπο!






1 comment:

  1. Ενδιαφερον αρθρο! Γραφεις πολυ ωραια :) Ειμαι κι εγω blogger! Εαν μπορεις τσεκαρε και το δικο μου μπλοκ και εαν θες γινε αναγνωστης
    το μπλοκ μου: http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/

    ReplyDelete